Dost denince aklıma gelenler Sena Ocakçı yok lan böyle başlayamayacağım aklıma da bir şey gelmedi ama dur bakalım biraz zorlayayım geleceğine inanıyorum. İşte dost denince aklıma gelen Sena Ocakçı 'ymış başka bir şey gelmedi neyse senadan devam edelim, her zaman dediğim gibi uğruna ölünecek bir kişiliktir kendisi, gerçekten gereksiz, saçma sapan, salakça, deli dolu olayları yapabileceğiniz bir kişi diyebilirim. Dur lan sıçtım yine yazının içine neyse fazla takmayın gereksiz bir yazı oldu. Kendisine yine senin hakkında yine saçma bir makale yazıyorum dediğimde aynen böyle yazdı; "Hahahah benimle ilgili mantıklı bi makale olması zaten olanaksız :DDD" harbiden kız haklı. Ama daha önceki yazılarım güzeldi kabul et bunu sena neyse bu makalemsi saçma yazımda neyselerle doldu. Bak aşağıda çok şahane bir resim buldum keşke o yaştan beri tanışsaydık amk da ben sarılın değilim tüh be bundan da battık ya neyse buna da şükür. Hala bu yazdığımdan bir şey anlamayanlar veya kim lan bu Sena Ocakçı diyenler için bu bölüme gidip eski yazıları okuyup tanıyabilirsiniz veya öğrenebilirsiniz gerçekten boş ver zaman kaybı olur senin için şimdi eğer makalemsi yazının burasına kadar bu yazıyı okuduysan siteyi arkana bakmadan terk edebilirsin gerçekten b*ku çıktı..



Yorum Gönder

 
Top