Merhaba arkadaşlar reklam alanlarına bir çok istek oluyor. Herkes ücretsiz sanıyor fakat ücretsiz değil. Bunca emeğin karşılığı ve sitemi .com uzantılı yapmam için paraya ihtiyacım var. Bu parayla işi ilerletip sizlere daha kaliteli paylaşımlar yapmak istiyorum.


Reklam Alanları Ve Ücretleri : 


Bu Alan Fiyatı : 10 TL [1 AY] 30 TL [Sınırısz]



Bu Alan Fiyatı : 35 TL [2 AY] + 35x35 Reklam Alanı Sınırsız 




Bu Alanın Fiyatı : 50 [2 AY] + 1 Hafta Sponsor Kısmı


Tanıtım Yazısı Fiyatları :

Hazır Tanıtım Yazınız [2 AY] : 40

Hazır Tanıtım Yazınız [3 AY] : 45

Bizim Tarafımızdan Hazırlanan Site Yazınız [2 AY] : 50

Videolu Tanıtım + Metin [Hazır :65] [Bizim Tarafımızdan Hazırlanan:80] [Sınırsız]



Bunların Dışında Yeni Reklam Alanı Planınız Varsa Lütfen İletişimden Bizlere Ulaşıp Gerekli Bilgiyi Alınız.
















Yorum Gönder

 
Top