Hiçbir araştırma da yapmama rağmen can sıkıntısı sonucunda o bölümü değiştirmek istedim durduk yere hemen etiketine baktım ve ona bir css hazırladım ve şekillendirdim şimdi bunu size sunacağım. İnternette var mıdır bilmem hiç bakmadım, bana gelip şöyle şuranın kodu yok buradan aldın demeyin! Bu anlattığım yerin neresi olduğunu bilmiyorsan aşağıdaki ön izlemeden bakabilirsin neyse gelelim css kodumuza..





Aşağıdaki kodumuzu blogger sayfamızdaki Tasarım > Html'yi düzenle bölümüne gelip css kodlarımızın olduğu yere yapıştırıyoruz ve kendimize göre düzenliyoruz.

/* Status Message */
/*ocabbaroglu.blogspot.com'a aittir!*/
.status-msg-wrap {
background:#e8e8e8;
border:1px solid #e0e0e0;
padding:5px;
margin-bottom:10px;
}
/*ocabbaroglu.blogspot.com'a aittir!*/
.status-msg-border,.status-msg-bg {
border:none;
background:transparent;
}
/*ocabbaroglu.blogspot.com'a aittir!*/

Yorum Gönder

 
Top