Son düzenlemelerden kastım sitede yaptığım detaylı geliştirmeler, düzenlemeler ve hataların giderilmesiydi. 

Bunlardan da bahsetmek gerekirse ilk olarak takipçilerimin konularıma daha rahat ulaşması için üst menüdeki kategorileri mi düzenledim. Örneğin genel webmaster bölümüne alt kategoriler ile html kodlar, css tasarımlar vb. leri ekledim yani kategorileri alt kategorilerine ayırıp düzenleyip detaylı bir menü haline getirdim. Hataların düzeltimine gelince sitedeki bütün download linklerini ve ölü linkleri güncelledim, iletişim bölümünden gelen bir kaç hatayı düzelttim 404 sayfasındaki hatayı giderdim. Geliştirmelere gelirsek ilk olarak siteye detaylı bir sitemap ekledim, ardından temanın alt kısmındaki linkleri ve görünümü yeniledim. Tekil sayfalarda örneğin "reklamlar, gizlilik" sayfasında sidebarı kaldırdım daha geniş ve düzenli bir görünüme kavuştu tekil sayfalarım ve bir kaç yeni kategori açtım oyunlar, wordpress tema vs. şimdilik yaptıklarım bu kadar. Bu güncellemeler ardından Classozi v1 Blogger Teması tam sürümüne geçti.

Yorum Gönder

 
Top