Kıskananlara veya çekemeyenlere inat yeni temalar yapmaya devam ediyorum ve bu günkü temam da "MiniProzi Blogger Teması" acaba şimdi bu tamamen bana ait olan ve özel çekiliş ile vereceğim temada neresine çalıntı veya alıntı diyecekler onu çok merak ettim tema tamamen bana aittir temanın ÖN İZLEMESİ 'ne buradan bakabilirsiniz. Satacaktım ama vazgeçtim Temanın v1 halini yani bu halini çekiliş ile 10 kişiye dağıtacağım. Temam da sadece ana sayfada gözüken manşetler bölümü, yazar hakkında, sosyal ağlarda paylaş butonları, e-bülten kayıt kutusu ve duyuru bölümü mevcuttur. Temam gayet sade ve kullanışlıdır. Eğer çekilişte yeterli kişiye (minimum:25) ulaşılmaz ise tema  dağıtılmayacaktır. Aslında zaten dağıtmak gibi bir amacım yoktu temayı ilk başta satmak için yaptım ama bakalım katılıma veya isteğe göre sonuca ulaşacağız.



ARKADAŞLAR HAFTA İÇİ ÇALIŞTIĞIM İÇİN VAKTİM OLMAYACAĞINDAN ÇEKİLİŞ BİTİŞ TARİHİNİ 09.06.2012 HAZİRAN'A ÇEKTİM! SONUÇLARIMIZ AÇIKLANDI! KAZANAN VE KATILAN HERKESE TEŞEKKÜRLER..



Çekilişe katılmak için hemen aşağıya e-mail adresinizi ve adınızı yorum olarak yazmanız yeterlidir!



Çekiliş Başlangıç Tarihi: 06.06.2012

Çekiliş Bitiş Tarihi: 09.06.2012





KAZANANLAR:

1-) onur-batur-297@hotmail.com

2-) salihkasimbenli@gmail.com

3-) massive00@windowslive.com

4-) onuran1777@gmail.com

5-) erdeemsusuzz@hotmail.com

6-) mustafa848@gmail.com

7-) gizlibirhesap@hotmail.com

8-) deeprock2@hotmail.com

9-) bjkfatih12@hotmail.com

10-) omerselcukd@gmail.com 



Çekilişe Katılanlar: (23)

bjkfatih12@hotmail.com - Fatih

selimxdd2@gmail.com - Selim

selimbsml@gmail.com - Selim

spedy_90@hotmail.com - Oğuz

dlterkin@gmail.com - Erkin

onur-batur-297@hotmail.com - Onur

saglikarastirma@gmail.com - Adsız

salihkasimbenli@gmail.com - Salih

madeintekno@hotmail.com - Adsız

azererdag@hotmail.com.tr - Azer

massive00@windowslive.com - Adsız

omerselcukd@gmail.com - Selçuk
deeprock2@hotmail.com - Fethi

berkay.9191@hotmail.com - Berkay

murt.akqn@hotmail.com - Murat

mustafa848@gmail.com - Mustafa

onuran1777@gmail.com - Furkan

sedat.ozalp.1905@hotmail.com - Sedat

blogkerim@hotmail.com - Kerim

gizlibirhesap@hotmail.com - Ali

kral-0023@windowslive.com - Veysel

erdeemsusuzz@hotmail.com - Erdem

alhasteam@gmail.com - Burak

aliilhan_Aktas@hotmail.com - Ali

Yorum Gönder

 
Top