Kendi kategorilerindeki en iyi blogları sizlere tanıtmaya devam ediyorum ve bu olay oldukça keyifli olmaya başladı. Araştırma yaparken onlarca yeni blogla tanışmış oluyorum. Başarı hikayelerinden bir şeyler öğrenmeye çalışıyorum.

 

Yemek bloglarıyla başladığım, moda blogları, kişisel bloglar ve teknoloji bloglarıyla devam ettiğim blog turunda sırada gezi bloglarında.

 

İtiraf etmeliyim ki gezi bloggerları benim en kıskandığım blogger türleri. Düşünsenize yeni yerler görüyorlar, yeni insanlarla tanışıyorlar, farklı maceralar yaşıyorlar ve bunları blog yazarak okuyucuyla paylaşıyor. Kıskanmamak elde değil : )

 

En iyi gezi bloglarını listelerken çok zorlandım. Zira bu kadar çok ve kaliteli gezi bloglarının varlığından haberdar değildim. Bu yüzden önceliği bir kaç istisna dışında yazılarına duygu ve heyecan katan, amatör ruhla yazılmış bloglara verdim. İşte benim gözümden Türkiye’nin en iyi gezi blogları…

 

 

Az Gezmiş

 

Az Gezmiş

 

Zehra Arslan ve Hakkı Ceylan’ın Türkiye’ de ve Dünya’ da gezip gördüklerini, fotoğrafladıklarını paylaştıkları, bu arada gezecek olanlar için ipuçları niteliğinde bilgiler verdikleri bir paylaşım ortamı olmuş durumda.

 

 

I Can Travel

 

I can travel

 

Kerimcan Akduman’ın gezdiği şehirlerden, seyahat etmeye dair pratik ip uçlarına kadar bir çok konuyu yazdığı kişisel gezi blogu I Can Travel 2008 yılından beri yayında ve çok sayıda takipçisi var.

 

 

Gezentigiller

 

gezentigiller

 

Gezmeyi çok seven Hasan ve Şahika çiftinin 2009 yılından beri gezdikleri gördükleri yerleri yazdıklları sıcak bir blog. Giitikleri yerlerde yaşadıklarını bloglarında yazarak hem anılarını canlı tutmak, hem de o yerlere gitmek isteyenlere fikir  vermeyi amaçlıyorlar.

 

 

Gezmek Güzel

 

Gezmek Güzel

 

Gezmeyi seven bir ailenin, gezilerini paylaşarak buralara seyahat edeceklere fayda sağlamayı amaçladıkları bir blog. Özellikle yurt dışı seyahtine çıkacaklar için güzel bir klavuz.

 

 

Gezgin Martı

 

Gezgin Martı

 

Listeye son olarak eski bir okuyucumu (hala takip ediyor mu emin değilim) ekleyeceğim. Gezi bloglarına olan merakım ve hayanlığım kendisinin bir sorusu üzerine blogunu ziyaret etmemle başlamıştır. Gezdiği gittiği yerleri eğlenceli fotoğraflarla ve enerjik yazılarla anlatması çok hoşuma gitmişti. 2007 yılından beri aynı enerjiyle blog yazmaya devam ediyor.

 

 

Aslında tanıtılacak, çok kaliteli onlarca gezi blogu daha var ama listeyi çok uzatmak istemiyorum. Ve yazının başında da dediğim gibi daha çok amatör ruhla ve samimi bir dille yazılan blogları tanıtmayı tercih ettim. Keyifli okumalar…

Yorum Gönder

 
Top