
Buna göre başta alkollü içecek üreticileri olmak üzere birçok profile erişim için artık 18 yaşından büyük olmanız gerekiyor. Konuyla ilişkin Buddy Media ile ortak bir çalışma yürüten mikro blog, sisteme dahil olan hesapları takip etmek istediğinizde size bir mesaj gönderiyor. İçerisinde yaşınızı belirtmeniz gereken bir form olan sayfada ek olarak kullanıcı sözleşmesi de yer alıyor.
Yaş sınır sistemi internet sitelerinin kullandığı yöntem ile birebir aynı işliyor. Tahmin edebileceğiniz gibi kişinin yanlış bilgi vererek yaşını daha büyük göstermesi maalesef engellenemiyor. Ancak firmalar üzerlerine düşeni yaparak yasal sorumluluklarını yerine getiriyorlar. Eğer üye yaşını arttırarak sayfaya erişim sağlarsa tüm sorumluluk onda oluyor.
Diğer taraftan bahsettiğimiz sözleşme içerisindeki bir cümle dikkatleri çekiyor. Yazılana göre Twitter, kimi yazılım ya da şirketlerin yaş bilgilerini istemesi durumunda bunu paylaşma hakkına sahip olduğunu söylüyor. Örneğin yapılacak araştırma için ilgili sisteme dahil bir sayfayı hangi yaş aralığındaki üyelerin takip ettiği istenirse belirlenebilecek.
Yapılan yenilik ile şeffalık raporu sonrası önemli bir değişim daha yaşayan site artık sadece tasarım ya da yazılımsal konulara değil, daha önemli ve kritik maddelere de değiniyor. Alkol firmalarıyla başlayan düzenlemenin ilerleyen dönemlerde yetişkinlere yönelik içerik paylaşan profillere de yansıtılması bekleniyor.
Eğer siz de şirketinizi +18 yaş sınırına dahil etmek isterseniz buraya tıklamanız yeterli.
Yorum Gönder
Smile kodunu görmek için tıklayınız
Smile'dan önce en az bir boşluk bırakmalısınız.