Turkcell, Socialbakers’ın güncel verilerine göre Twitter’da Türkçe iletişim yapan markalar arasında en yüksek takipçi sayısına ulaşan marka oldu. Türkiye’de tüm markalar arasında zirvesinde yer alan Turkcell, ayrıca dünya genelindeki telekomünikasyon markaları arasında da 5. sırada yer aldı.



Ürün, servis ve kampanyalarla ilgili bilgilendirme, afet iletişim yönetimi, müşteri hizmetleri, ödüllü yarışmalar ve interaktif kurgular gibi farklı içeriklerle müşterilerine ulaşan Turkcell, aylık ve haftalık bazda da takipçi sayısını en fazla artıran marka. Güncel verilere göre haftalık bazda takipçi sayısını 5.973 kişi artıran Turkcell, aylık bazda ise 18.598 yeni takipçiye ulaştı.



Geçtiğimiz yılın Ağustos ayında Twitter’daki 100 bin kullanıcı barajını geçen Turkcell, 100 bininci takipçisine T20 hediye etmişti.



Konu ile ilgili açıklama yapan Turkcell Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Filiz Karagül Tüzün ise sosyal medyayı etkin bir biçimde kullandıklarını ve Turkcell için asıl önem taşıyan noktanın, takipçi sayısının çokluğu değil; Turkcell'in takipçileriyle kurduğu güçlü iletişim olduğunu belirtti.

Yorum Gönder

 
Top